Preguntes freqüents
Som una empresa de Catalunya, per a clients de Catalunya. Al nostre servei gaudiràs de documentació, aplicacions i d’atenció en català amb tots els departaments.
A Protegim vetllem per la teva satisfacció tant en la instal·lació com en la postvenda. Tenim una figura que és el gestor d’instal·lació que s’encarrega d’assegurar que tot estigui perfecte a la instal·lació, i que entenguis el funcionament de l’alarma.
A més a més, comptes amb un servei tècnic que estarà al teu costat per a qualsevol incidència que pugui sorgir, i amb qui podràs contactar ràpidament per whatsapp, email o telèfon gratuït.
Els dispositius que utilitzem han rebut els premis més prestigiosos en els esdeveniments professionals més rellevants del món. A més, el sistema ha aconseguit la màxima puntuació, després de ser evaluada per cinc laboratoris independents.
La central fa saltar l’alarma immediatament si algú intenta interferir el sistema. També és immune als intents d’inhibició, virus i ciberatacs, a més, s’actualitza online de forma regular per afegir noves funcions.
L’alarma Protegim està connectada a una central receptora d’alarmes que verifica en tot moment les intrusions i intents de sabotatge, talls de llum, descartant les falses alarmes, i avisa al titular de l’alarma en tot moment i a la policia en cas necessari.
A Protegim només has d’abonar una quota mensual i no hauràs preocupar-te de res. Aquesta quota inclou l’estudi de seguretat, la instal·lació, l’ús de la aplicació mòbil, el lloguer dels equips, el manteniment, la teva connexió 24 hores amb la central receptora d’alarmes i l’alta en la policía.
El manteniment està inclòs a la teva quota i assegura un correcte funcionament. Inclou una revisió anual presencial del teus dispositius, substitució de d’equips de lloguer en cas necessari i sense cost (sempre que no s’hagin fet malbé per causa d’un mal ús per part de l’usuari) aixì com un monitoratge en remot.
Es poden afegir o treure dispositius a l’alarma contractada en qualsevol moment. El client haurà d’assumir el cost de la instal·lació de l’ampliació o bé l’import de les despeses d’enviament en cast que els dispositius addicionals no requereixin instal·lació (com comandaments, clauers, etc…)
En ambdós casos s’actualitzarà la seva quota segons la nova
configuració mitjançant un annex al contracte.
Oferim la possibilitat d’adquirir els equips fem un pagament inicial i pagar una quota mensual més reduïda que inclou la instal·lació i alta, la connexió, el manteniment i l’ús de l’aplicació.
Si disposes d’una alarma ja instal·lada compatible amb el nostre servei pots connectar-te amb nosaltres i gaudir de l’alta, la connexió, el manteniment i l’ús de l’aplicació amb una quota mensual que dependrà del nombre de dispositius.
Pel que fa als pagaments, el servei estàndard és per domiciliació mensual però podem desenvolupar pagaments amb factura o pagaments anuals.
La facturació del servei es fa per avançat, i es realitza de l’1 al 5 del mes.
Les baixes del servei s’han de sol·licitar amb un mes d’antelació. En cas que la sol·licitud es formalitzi presentant la documentació requerida a partir del dia 25 del mes es considera com a rebuda el més següent.
Els dispositius comptem amb una connexió bidireccional entre ells per radiofreqüència resistent a intents d’inhibició i ciberatacs. La comunicació entre el panell de control i la CRA i l’App es fa per una doble via, Ethernet i targeta SIM. Qualsevol afectació d’aquestes connexions es notifica a la CRA i a l’App, el que fa que la nostra alarma sigui gairebé tan consistent com una alarma cablejada.
Els sistemes interiors ignoren animals de fins a 50 cm d’alçada i de fins a 20 kg.
Els sistemes exteriors ignores fins a 80 cm.
Tanmateix tenim estratègies per instal·lar els dispositius a diferents graus de sensibilitat i en alçades i llocs que evitin falses alarmes per ignorar la mascota del client sigui del tipus que sigui.