Preguntes freqüents

A Protegim tenim una política de cuidar del nostres treballadors, perquè ells i elles cuidin del nostres clients.

Tenim una figura que és el gestor d’instal·lació que vetlla per la teva satisfacció amb la instal·lació, perquè entenguis el funcionament de l’alarma i com connectar-la i desconnectar-la.

Al nostre servei gaudiràs de documentació, aplicacions i d’atenció en català amb tots el departaments.

Som una empresa de Catalunya per a clients de Catalunya.

Els dispositius que utilitzem han rebut els premis més prestigiosos en els esdeveniments professionals més rellevants del món. A més, el sistema ha aconseguit la màxima puntuació, després de ser evaluada per cinc laboratoris independents.

La central fa saltar l’alarma immediatament si algú intenta interferir el sistema. També és immune als intents d’inhibició, virus i ciberatacs, a més, s’actualitza online de forma regular per afegir noves funcions.

L’alarma Protegim està connectada a una central receptora d’alarmes que verifica en tot moment les intrusions i intents de sabotatge, talls de llum, descartant les falses alarmes, i avisa al titular de l’alarma en tot moment i a la policia en cas necessari. 

Alarma conectada vs alarma sense quotes

A Protegim només has d’abonar una quota mensual i no hauràs preocupar-te de res. Aquesta quota inclou l’estudi de seguretat, la instal·lació, l’ús de la aplicació mòbil, el lloguer dels equips, el manteniment, la teva connexió 24 hores amb la central receptora d’alarmes i l’alta en la policía. 

A Protegim el nostre compromís amb la satisfacció del client també s’aplica a l’hora deixar-te marxar. Amb nosaltres no tens permanència. El contracte es signa per 36 mesos (Ha de tindre una durada específica per llei) Si marxes abans de complir el contracte no hauràs d’abonar les quotes pendents, només has de pagar l’import de gestió de l’alarma no amortitzat, els descomptes gaudits si la teva baixa es produeix abans de l’any, i retornar els equips en cas que siguin de lloguer.

El manteniment està inclòs a la teva quota i assegura un correcte funcionament. Inclou una revisió anual presencial del teus dispositius, substitució de d’equips de lloguer en cas necessari i sense cost (sempre que no s’hagin fet malbé per causa  d’un mal ús per part de l’usuari) aixì com un monitoratge en remot.

L’horari del servei d’atenció al client és de dilluns a dijous de 9 a 18 hores, i divendres de 8 a 14 hores. Si té qualsevol incidència fora d’aquest horari, pot contactar amb la central receptora d’alarmes que pot sol·lucionar la major part de les incidències en remot.

Es poden afegir o treure dispositius a l’alarma contractada en qualsevol moment. El client tindrà que assumir un import afegit de 39,99€ iva inclòs de despeses d’instal·lació o bé haurà d’abonar l’import de les despeses d’enviament en el cas que els dispositius addicionals no requereixin instal·lació (com comandaments, tags etc…)

En ambdós casos s’actualitzarà la seva quota segons la nova configuració mitjançant un annex al contracte.

Oferim la possibilitat d’adquirir els equips fem un pagament inicial i pagar una quota mensual més reduïda que inclou la instal·lació i alta, la connexió, el manteniment i l’ús de l’aplicació.

Si disposes d’una alarma ja instal·lada compatible amb el nostre servei pots connectar-te amb nosaltres i gaudir de l’alta, la connexió, el manteniment i l’ús de l’aplicació amb una quota mensual que dependrà del nombre de dispositius. 

A Protegim pots demanar el trasllat de la teva alarma sempre que vulguis. El cost de moure els equips dependrà del temps de contracte que portis amb nosaltres.

  • Si portes fins a 6 mesos: 99,99 € iva inclòs
  • Si portes fins a 24 mesos: 59,99 € Iva inclòs
  • A partir dels 24 mesos: 39,99 € IVA inclòs

Pel que fa als pagaments, el servei estàndard és per domiciliació mensual però podem desenvolupar pagaments amb factura o pagaments anuals.

La facturació del servei es fa per avançat, i es realitza de l’1 al 5 del mes.

Les baixes del servei s’han de sol·licitar amb un mes d’antelació. En cas que la sol·licitud es formalitzi presentant la documentació requerida a partir del dia 25 del mes es considera com a rebuda el més següent.

Els dispositius comptem amb una connexió bidireccional entre ells per radiofreqüència resistent a intents d’inhibició i ciberatacs. La comunicació entre el panell de control i la CRA i l’App es fa per una doble via  Qualsevol afectació d’aquestes connexions es notifica a la CRA i a l’App, el que  fa que la nostra alarma sigui gairebé tan consistent com una alarma cablejada.

El nostre sistema pot protegir propietats de qualsevol grandària. Tots els dispositius es comuniquen a distàncies superiors a 2.000 metres, fent servir radiofreqüència. A més a més comptem amb transmissors per amplificar el senyal el que ens permet protegir trasters al mateix edifici o grans naus industrials.

Pel que fa a la tipología de les propietats a protegir, el nostre sistema estàndard és de grau 2. Existeixen establiments com ara farmàcies, bancs o joieries que necessiten mesures de seguretat especials. Si és el teu cas contacta’ns.

Els sistemes interiors ignoren animals de fins a 50 cm d’alçada i de fins a 20 kg.

Els sistemes exteriors ignores fins a 80 cm.

Tanmateix tenim estratègies per instal·lar els dispositius a diferents graus de sensibilitat i en alçades i llocs que evitin falses alarmes per ignorar la mascota del client sigui del tipus que sigui.

Sol.licita la teva alarma Protegim

Sol·licita la alarma per la teva empresa